Accountmanager

  • Verschillende locaties
  • 30/40 uur
  • HBO / VW Denkniveau

Ga jij aan de slag bij Next Venue?

Als accountmanager ben je hét visitekaartje van Next Venue. Vanuit deze rol ben je verantwoordelijk voor de verkoop van inspirerende evenementen.

Next Venue is dé evenementenorganisatie van midden Nederland. Met 15 evenementenlocaties, catering en organisatie in eigen beheer worden er circa 1.500 evenementen voor 50 tot 5000 personen per jaar georganiseerd. Denk hierbij aan bruiloften in historische kastelen, personeelsfeesten in industriële loodsen en zakelijke bijeenkomsten in moderne hallen. De locaties, innovatieve faciliteiten, bijzondere foodconcepten en enthousiast personeel maken dat Next Venue een succesvolle speler in de evenementenbranche is.

Jij als Accountmanager

Onze Accountmanagers zijn het visitekaartje van Next Venue. Vanuit deze rol ben je verantwoordelijk voor de verkoop van inspirerende evenementen en bruiloften bij nieuwe en bestaande relaties. Met behulp van onze online tool stel jij het evenement samen, ontvang jij onze relaties op locatie en presenteer je de mogelijkheden.  Je houdt het verkoop proces in de gaten. Na afloop zorg je voor een goede aftersales. Kortom, je doet er alles aan te zorgen voor een ongeëvenaard evenement. Het werven van nieuwe relaties door middel van acquisitie en het uitbouwen van bestaande relaties (cross selling/upselling) is een belangrijk onderdeel va je takenpakket.

Wij als Next Venue

Wij zijn een boeiend en dynamisch bedrijf! Een inspirerend speelveld met ontelbare uitdagingen! Je bent onderdeel van een kwalitatief hoogwaardig team van ongeveer 10 personen en je mag rekenen op collega’s met passie voor hun vak en uiteenlopende achtergronden van wie je elke dag leert! Een bedrijf waar dan ook hard wordt gewerkt, maar waar ook veel wordt gelachen! Jij krijgt veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en dus is er ruimte voor initiatief en competentieontwikkeling.

Wij zoeken... jou!

Jij bent een commercieel verkooptalent en je hart gaat sneller kloppen van hospitality. Je signaleert kansen en mogelijkheden en denkt mee over (nieuwe) evenementenprogramma’s en concepten. Je kunt je inleven in je klant. Je bent ondernemend en een doorzetter. Je vindt het een mooie uitdaging om nieuwe relaties te werven. Je bent een netwerker zonder drempelvrees en een echte ambassadeur voor Next Venue.

  • HBO werk- en denk niveau
  • 2 jaar relevante sales ervaring in de evenementenbranche, horeca, reisindustrie of F&B
  • Je werkt gestructureerd en zorgvuldig
  • Je bent gewend om te werken met omzetdoelstellingen
  • Je bent minimaal 30 uur beschikbaar
Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
Medewerker Bediening | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 16/40 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Partycoördinator Lees meer en solliciteer
  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
(Assistent) Partycoördinator | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer

Als (Assistent) Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen op verschillende locaties.

  • Lunteren
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Werken in de horeca Lees meer en solliciteer

Als member van Next Venue werk jij op verschillende evenementen- locaties. Ga aan de slag in de bediening, afwas of als ombouwer. #Flexibel #EasyMoney !

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 16 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Stage lopen bij Next Venue Lees meer en solliciteer

Op zoek naar een HBO of MBO stage in de evenementenindustrie? Wij zoeken stagiairs voor verschillende afdelingen die een onuitwisbare bijdrage willen leveren! 

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32/40 uur
  • MBO/HBO stage
Eventmedewerker Techniek Lees meer en solliciteer
  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • MBO denk- en werkniveau