Assistent Operationeel Manager

  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau

Ga jij aan de slag bij Next Venue?

Plannen is een vak! Ben jij zelfverzekerd, houd jij van puzzelen en sta jij stevig in je schoenen? Ben je een regelaar en vind je het leuk om adhoc te schakelen? Next Venue is op zoek naar een assistent van de operationeel manager met affiniteit met plannen!

Jij als Assistent Operationeel Manager

Jij bent als geen ander in staat om de complexe puzzel op te lossen als er een planning gemaakt moet worden voor 20 locaties met crew uit verschillende disciplines; bediening, bar, garderobe, toiletdame, keuken, logistiek etc.

Jouw werkzaamheden

Jij bent als geen ander in staat om de complexe puzzel op te lossen als er een planning gemaakt moet worden voor 20 locaties met crew uit verschillende disciplines: party coördinatoren, bediening, bar, garderobe, toilettenschoonmaak, keuken, logistiek etc.

Met het operationele team maak jij de roosters voor de party coördinatoren, regel je de logistiek van en naar locatie. Bepaal jij naar eigen inzicht hoeveel diensten er nodig zijn. Bij last minute ziekmeldingen of partijen wordt er snel geschakeld en denk je in creatieve oplossingen.

Je bent een ondersteuning voor de operationeel manager op het gebied van de administratieve taken. Verder ben jij verantwoordelijk voor de lange termijnplanning en bepaal je op basis van een forecast het aantal medewerkers dat nodig is bij aanvang van het nieuwe seizoen. Achteraf fiatteer jij de gewerkte uren en bespreek je de evaluaties binnen het team.  

Werken als assistent operationeel manager in de evenementenbranche betekent het draaien van bereikbaarheidsdiensten in de avond en weekenden. Dit doe je uiteraard niet alleen maar samen met het operationele team.

Wij als Next Venue

Bieden jou een unieke werkplek voor 32 - 40 uur per week in een boeiend en dynamisch bedrijf! Een inspirerend speelveld met ontelbare uitdagingen! Je bent onderdeel van een kwalitatief hoogwaardig team en je mag rekenen op collega’s met passie voor hun vak en uiteenlopende achtergronden van wie je elke dag leert! Jij krijgt veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en dus is er ruimte voor initiatief en competentieontwikkeling

De perfecte match

Stressbestendig en probleemoplossend. Jij bent gewend om onder (tijds)druk te werken in een hectische en snel schakelende organisatie. Daarnaast heb jij uitstekende communicatieve eigenschappen, je staat sterk in je schoenen en weet als geen ander de balans te vinden tussen servicegerichtheid en het bewaken van de afgesproken procedures, deadlines en kosten. Je bent commercieel, hebt mensenkennis, weet mensen te overtuigen en hebt een gunfactor. Het is een sport voor jou om in drukke tijden de planning rond te krijgen.

  • Je hebt HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Gewend om te werken met deadlines
  • Gestructureerd, flexibel, positief, assertief en natuurlijk enthousiasme;
  • 32-40 uur per week beschikbaar; 
  • Ervaring met plannen in een hectische omgeving, bij voorkeur in de evenementenbranche 

Reageer direct!

Heb je interesse, dan kun je dat kenbaar maken door een brief met cv te mailen aan Jeanine, Iris en/of Isabel via hr@nextvenue.nl. Voor meer informatie op nextvenue.nl

Interesse?

Ben jij geïnteresseerd in de functie en wil jij komen werken bij Next Venue? Maak dit kenbaar!

Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
Assistent Operationeel Manager Lees meer en solliciteer

Plannen is een vak! Ben jij zelfverzekerd, houd jij van puzzelen en sta jij stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou als een Assistent Operationeel Manager! 

  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau
Accountmanager Klein zakelijk Lees meer en solliciteer

Onze Accountmanagers zijn het visitekaartje van Next Venue. Vanuit deze rol ben je verantwoordelijk voor de verkoop van inspirerende evenementen en bruiloften bij nieuwe en bestaande relaties.

  • Barneveld
  • 30-40 uur
  • HBO werk- en denkniveau
Medewerker Front Office Lees meer en solliciteer

Als Front Office Medewerker ben je het gezicht van het hotel: onze gasten zien jou als eerste. Benieuwd naar wat dit inhoudt? Lees dan verder!

  • De Werelt
  • 24/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Eventmedewerker Techniek Lees meer en solliciteer

Next Venue is op zoek naar medewerkers Techniek voor onze evenementen op diverse locaties! In deze functie ben je verantwoordelijk voor de dienstverlening op het gebied van audio, licht, video en rigging. Hierbij ligt de nadruk op AV techniek.

  • Barneveld
  • 36
  • MBO denk- en werkniveau
(Eerste) Medewerker Bediening | Centraal Ketelhuis Lees meer en solliciteer

Je bent een echte gastvrouw/gastheer voor onze gasten. Je draagt bij aan het concept van het Centraal Ketelhuis en straalt dit met plezier uit aan de gasten.

  • Amersfoort
  • 24/38 uur
  • HBO werk- en denkniveau
(Eerste) Medewerker Bediening | Hotel de Werelt Lees meer en solliciteer

Als (eerste) medewerker bediening zorg jij ervoor dat onze gasten genieten van een goed verblijf. Je draagt zorg voor een vriendelijk ontvangst draagt het concept van de Werelt uit. We werken in diverse shifts en hebben de flexibiliteit in de werkdagen. Je kunt aangeven waar je voorkeur naar uitgaat. In overleg met jou wordt de planning gemaakt.

  • Lunteren
  • 16/40 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Vacature overzicht

Assistent Operationeel Manager

Plannen is een vak! Ben jij zelfverzekerd, houd jij van puzzelen en sta jij stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou als een Assistent Operationeel Manager! 



Vacature overzicht