(Assistent) Partycoördinator

  • Lunteren
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau

Ga jij aan de slag bij Hotel de Werelt Lunteren?

Als (Assistent) Partycoördinator ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen binnen Hotel de Werelt.

Jij als (Assistent) Partycoördinator

Als (Assistent) Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van diverse evenementen. Je bent hét aanspreekpunt voor de opdrachtgever tijdens het evenement en weet het door sales opgestelde draaiboek uitstekend te vertalen naar de werkvloer. Je stuurt het team van medewerkers aan, weet problemen proactief op te lossen en handelt de partij ook administratief goed af.

Kortom, jij bent de regelaar die het evenement leidt en er voor zorgt dat de opdrachtgever na afloop met een zeer tevreden gevoel terugkijkt.

Wij bieden een unieke werkplek voor gemiddeld 32-38 uur per week in een snelgroeiend en dynamisch bedrijf! Een inspirerend speelveld met ontelbare uitdagingen! Je bent onderdeel van een kwalitatief hoogwaardig team en je mag rekenen op collega’s met passie voor hun vak en uiteenlopende achtergronden van wie je elke dag leert!

Wij als Next Venue

Je werkt met een team van collega’s met passie voor hun vak en waar met plezier wordt gewerkt. We zijn een bedrijf waar hard wordt gewerkt, maar waar ook veel wordt gelachen! Onze organisatie is sterk groeiend, dus we bieden je een jonge en dynamische werkomgeving, marktconform salaris, ruimte voor eigen initiatief, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.

Dit is iets voor jou omdat...

Jij hebt een aangeboren talent voor gastvrijheid en weet elke keer de verwachtingen van de opdrachtgever te overtreffen!

  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding & minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt ervaring en hebt gewerkt voor een grote diversiteit aan klanten
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel & capaciteiten om leiding te geven
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs, bent flexibel inzetbaar qua werktijden en hebt een certificaat Sociale Hygiëne of bent bereid dit te halen.

Reageer direct!

Heb je interesse in bovenstaande functie, dan kun je dat kenbaar maken door een brief met cv te mailen aan Jeanine en Isabel via hr@nextvenue.nl.

Zoek op :
Onze vacatures
(Eerste) Medewerker Bediening | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer

Als (eerste) medewerker bediening zorg jij ervoor dat onze gasten genieten van een goed verblijf. Je draagt zorg voor een vriendelijk ontvangst draagt het concept van de Werelt uit. We werken in diverse shifts en hebben de flexibiliteit in de werkdagen. Je kunt aangeven waar je voorkeur naar uitgaat. In overleg met jou wordt de planning gemaakt.

  • Lunteren
  • 16/40 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Partycoördinator Lees meer en solliciteer

Als Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen op verschillende locaties.

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
(Assistent) Partycoördinator | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer

Als (Assistent) Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen op verschillende locaties.

  • Lunteren
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Werken in de horeca Lees meer en solliciteer

Als member van Next Venue werk jij op verschillende evenementen- locaties. Ga aan de slag in de bediening, afwas of als ombouwer. #Flexibel #EasyMoney !

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 16 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Stage lopen bij Next Venue Lees meer en solliciteer

Op zoek naar een HBO of MBO stage in de evenementenindustrie? Wij zoeken stagiairs voor verschillende afdelingen die een onuitwisbare bijdrage willen leveren! 

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32/40 uur
  • MBO/HBO stage
Eventmedewerker Techniek Lees meer en solliciteer

In deze functie ben jij medeverantwoordelijk voor de totstandkoming van de technische uitvoering op onze locaties.

  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • MBO denk- en werkniveau
Vacature overzicht

(Assistent) Partycoördinator

Als (Assistent) Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen op verschillende locaties.



Vacature overzicht