Locatiemanager Mauritskazerne

  • Ede
  • 32-38 uur
  • HBO denk- en werkniveau
Vacature overzicht

Ga jij aan de slag bij Next Venue?

Als Locatiemanager van de Mauritskazerne ben je eindverantwoordelijk voor dagelijkse gang van zaken binnen het pand.

Jij als Locatiemanager

Als Locatiemanager ben jij zelfstandig verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van de locatie. Je geeft leiding aan personeel (een team bestaande uit ongeveer 5 tot 10 personen), zorgt dat de locatie er ten allen tijde verzorgd en onderhouden uitziet en bent medeverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen. Je bent hiervoor in contact met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Door middel van draaiboeken en plattegronden weet jij hoe het volgende evenement vorm gegeven wordt. Met jouw hands-on mentaliteit lever je de locatie op zoals is vastgelegd.

Dankzij jouw kennis van de evenementenwereld doorzie je de processen en geef je waar nodig advies. Ook waarborg je de veiligheid op de locatie door middel van bepaalde protocollen en ben je verantwoordelijk voor voorraadbeheer. 

Daarnaast is er een lunchroom aanwezig in het pand en deze is 5 dagen per week geopend voor zowel huurders als gasten die gebruik maken van de vergaderzalen. Elke dag tussen 12:00 en 13:30 wordt hier een lunch in buffetvorm geserveerd. Deze lunch is voornamelijk plant-based en bestaat enkel uit lokale producten vanuit de korte keten. De locatiemanager stuurt het keukenteam aan en coördineert de bestellingen voor de lunchroom.

Buiten de lunchroom is er ook een tastingroom aanwezig bij de Mauritskazerne. Als locatiemanager wordt jij het gezicht van ons gloednieuwe concept in onze tastingkeuken. Je hebt een passie voor eten en drinken en geniet ervan om, in combinatie met audio-visuele ondersteuning, de mooiste producten en gerechten mee te geven. Gastheer / -vrouwschap is een belangrijk onderdeel binnen deze functie. Op vrijdagavonden wordt in deze ruimte een experience georganisseerd voor de particuliere markt waarbij jij het volledige proces beheerst.

De Mauritskazerne wordt jouw project en jij denkt mee om processen te verbeteren en te optimaliseren. Hierin coördineer jij samen met de sales Afdeling.

Wij als Next Venue

Je werkt met een team van collega’s met passie voor hun vak en waar met plezier wordt gewerkt. We zijn een bedrijf waar hard wordt gewerkt, maar waar ook veel wordt gelachen! Onze organisatie is sterk groeiend, dus we bieden je een jonge en dynamische werkomgeving, marktconform salaris, ruimte voor eigen initiatief en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Dit is iets voor jou omdat...

Je een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt. Dankzij jouw ruime ervaring in de evenementenbranche weet jij hoe je het beste een evenement neer zet. 

  • HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel & capaciteiten om leiding te geven
  • Je schakelt snel, denkt oplossingsgericht en gaat altijd voor het beste resultaat
  • Je bent stressbestendig en weet het overzicht te bewaren
  • 32-38 uur beschikbaar
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en certificaat Sociale Hygiëne

Deze functie biedt vele uitdagingen en mogelijkheden om verder te ontwikkelen binnen de evenementen branche. De werkzaamheden zijn erg divers en je hebt de kans om mee te denken naar de toekomst toe mbt de locatie.

Reageer direct!

Heb je interesse, dan kun je dat kenbaar maken door een brief met cv te mailen aan Jeanine en Isabel via hr@nextvenue.nl. Voor meer informatie op nextvenue.nl

HR
hr@nextvenue.nl
088 000 1521

Vacature overzicht