Meewerkend bedrijfsleid(st)er

  • Utrecht
  • 30/38 uur
  • HBO werk- en denkniveau

Ga jij aan de slag bij de Proefzaak in Utrecht?

De Proefzaak opent een vierde vestiging in Utrecht. Het speciaal biercafé neemt hiermee de locatie over van het voormalige proeflokaal van de inmiddels failliete Brouwerij De Leckere. In het Werkspoorcafé aan het Amsterdam-Rijnkanaal schenkt De Proefzaak hoofdzakelijk de bieren van eigen Brouwerij Kleiburg.  

Jouw dag als Meewerkend bedrijfsleid(st)er

Jouw dag begint met het lopen van een rondje door de zaak, je controleert of alles netjes is. Terwijl jouw collega’s opstarten beantwoord jij mails van klanten en boek je reserveringen in. De eerste gasten druppelen binnen en jij rond het rooster af. Nadat je de bestellingen voor de komende week hebt gedaan spring je bij in de keuken waar de simpele gerechten en hapjes worden bereid. Nu het drukker wordt help je met de bediening en ontvang je de gasten. De dag sluit je samen met jouw team af met het opruimen en schoonmaken van de locatie. Zo kan het team de volgende dag weer een frisse start maken.

Gastvrijheid stroomt door jouw bloed. Je zorgt dat de gasten van De Proefzaak zich welkom en thuis voelen. Je steekt graag de handen uit de mouwen en pakt zelfstandig taken op. Je kan goed overzicht houden, bent oplossingsgericht en weet jouw kleine team met een positieve houding aan te sturen. Je bent flexibel en vind het geen probleem om bij te springen op een andere locatie, mocht deze situatie zich voordoen.

De perfecte match

Gastvrijheid zit in je bloed en dit straal je ook uit naar je gasten en collega’s. Je bent flexibel en hebt een enorme passie voor de horeca en je draait al een paar jaar mee op de werkvloer en bent toe aan de volgende stap.  

  • Jij krijgt energie van een afwisselende werkdag;
  • Je hebt ervaring in de horeca;
  • Je hebt ervaring met een leidinggevende functie (pré);
  • Gastvrijheid stroomt door jouw bloed;
  • Je steek graag de handen uit de mouwen;
  • Je bent goed in plannen en overzicht houden;
  • Je bent 30-38 uur per week beschikbaar.

Dit bieden wij

Natuurlijk krijg je een goed salaris, reiskostenvergoeding en vakantiedagen. Maar vergeet het kleine, betrokken team waarin je komt te werken niet. Wil je verder ontwikkelen? In ons groeiende bedrijf is daar alle ruimte voor. Zo is er de mogelijkheid om meerdere locaties onder jouw hoede te krijgen.

Ben jij geïnteresseerd in de functie en wil jij komen werken bij Next Venue?

Stuur dan vrijblijvend een brief met CV. Isabel van HR neemt contact met je op.

Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
Medewerker Styling Nieuwe Projecten Lees meer en solliciteer
  • Midden Nederland
  • 24/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau
Accountmanager Lees meer en solliciteer
  • Verschillende locaties
  • 30/40 uur
  • HBO / VW Denkniveau
Allround Marketing Medewerker Lees meer en solliciteer
  • Amersfoort/Barneveld
  • 32/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau
Marketing Manager Lees meer en solliciteer
  • Amersfoort/Barneveld
  • 32/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau

Als Duty Manager leid je het Front of House-team en ben je verantwoordelijk voor een naadloze operatie.

  • Barneveld
  • 38 uur
  • HBO denk- en werkniveau
Nachtportier | Hotel De Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 24 uur
  • MBO werk- en denkniveau