Kom werken bij

Next Venue!

Werken bij Next Venue
in de horeca, techniek, marketing en meer

Zoek jij een afwisselende baan waarin gastvrijheid en het overtreffen van verwachtingen belangrijk zijn? Dan zit je helemaal op je plek bij Next Venue. Je komt terecht in een organisatie waar we het echt samen doen, een hecht team vormen en je veel verantwoordelijkheid krijgt. Er is altijd een plek die bij jou past. Van de administratie tot sales en van de eventcrew tot de techniek.

over werken bij next venue

Join the team!

Bij Next Venue werk jij mee aan de mooiste evenementen. Van bruiloften tot grote zakelijke events. Dat kan zowel voor als achter de schermen. Jouw carrière begint hier! Bekijk hier welk talent we momenteel zoeken.

Zoek op :
Onze vacatures
(Assistent) Partycoördinator | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer

Als (Assistent) Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen op verschillende locaties.

  • Lunteren
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Technische Dienst Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 16/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Operationeel medewerker short & long stay Lees meer en solliciteer
  • Midden Nederland
  • 24 uur
  • MBO denk- en werkniveau
Reserveringsmedewerker short & long stay Lees meer en solliciteer
  • Amersfoort
  • 32/40 uur
  • MBO/HBO denk- en werkniveau
SEO specialist Lees meer en solliciteer
  • Amersfoort/Barneveld
  • 32/40 uur
  • MBO/HBO denk- en werkniveau

Als Duty Manager leid je het Front of House-team en ben je verantwoordelijk voor een naadloze operatie.

  • Barneveld
  • 38 uur
  • HBO denk- en werkniveau