Junior Planner

  • Barneveld
  • 36/40 uur
  • MBO/HBO denk- en werkniveau

Ga jij aan de slag bij Next Venue?

Next Venue is een toonaangevende speler in de Nederlandse evenementen- en horecabranche. Jaarlijks faciliteren we in onze monumentale, industriële en circulaire locaties honderden evenementen voor gezelschappen van 50 tot 5.000 personen. Van bruiloften tot zakelijke congressen. Daarnaast zijn we actief in catering (PuurDichtbij), hebben we eigen lunchrooms en restaurants.

Jij als Junior Planner

Jij bent als geen ander in staat om de complexe puzzel op te lossen als er een planning gemaakt moet worden voor 15 locaties met crew uit verschillende disciplines: bediening, bar, garderobe, toiletdame, keuken, parkeren. Met het operationele team maak jij de roosters voor de crew op de evenementen, de crew op de Midden Nederland Hallen voor onder andere de catering omtrent musical 40-45 en voor de dag horeca zaken. Bepaal jij naar eigen inzicht hoeveel diensten er nodig zijn. Bij last minute ziekmeldingen of partijen wordt er snel geschakeld en denk je in creatieve oplossingen. Verder ben jij verantwoordelijk voor de lange termijnplanning en bepaal je op basis van een forecast het aantal medewerkers dat nodig is bij aanvang van het nieuwe seizoen. Achteraf fiatteer jij de gewerkte uren en bespreek je de evaluaties binnen het team. Werken als planner in de evenementenbranche betekent het draaien van bereikbaarheidsdiensten in de avond en weekenden. Dit doe je uiteraard niet alleen maar samen met het operationele team.

Wij als Next Venue

Bieden jou een unieke werkplek voor 36 - 40 uur per week in een boeiend en dynamisch bedrijf! Een inspirerend speelveld met ontelbare uitdagingen! Je bent onderdeel van een kwalitatief hoogwaardig team en je mag rekenen op collega’s met passie voor hun vak en uiteenlopende achtergronden van wie je elke dag leert! Jij krijgt veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en dus is er ruimte voor initiatief en competentieontwikkeling

De perfecte match

Jij bent gewend om onder (tijds)druk te werken in een hectische en snel schakelende organisatie. Daarnaast heb jij uitstekende communicatieve eigenschappen, je staat sterk in je schoenen en weet als geen ander de balans te vinden tussen servicegerichtheid en het bewaken van de afgesproken procedures, deadlines en kosten. Je bent commercieel, hebt mensenkennis, weet mensen te overtuigen en hebt een gunfactor. Het is een sport voor jou om in drukke tijden de planning rond te krijgen. Mocht je het leuk vinden om deze functie te kunnen combineren met een operationele functie op de evenementen zelf, staan wij hier zeker voor open!

  • Je hebt MBO/HBO denk- en werkniveau;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Gewend om te werken met deadlines;
  • Gestructureerd, flexibel, positief, zelfstandig, assertief en natuurlijk enthousiasme;
  • 36-40 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met plannen in een hectische omgeving, bij voorkeur in de evenementenbranche

Ben jij geïnteresseerd in de functie en wil jij komen werken bij Next Venue?

Stuur dan vrijblijvend een brief met CV. Jeanine van HR neemt contact met je op.

Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
Junior Planner Lees meer en solliciteer
  • Barneveld
  • 36/40 uur
  • MBO/HBO denk- en werkniveau
Tuinman Kasteel Duurstede Lees meer en solliciteer

Kasteel Duurstede is één van de oudste en mooiste kastelen van Nederland. Het ligt op een sprookjesachtig kasteeleiland omringd door een park. Voor deze locatie zijn wij op zoek naar iemand die kan helpen om de tuin rondom het kasteel netjes bij te houden. Word jij blij van onkruid schoffelen, grind harken, stoep vegen en zo nodig snoeien, dan zijn we op zoek naar jou!

  • Kasteel Duurstede
  • 8 uur
  • MBO werk- en denkniveau
F&B Manager | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 32/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Hulp Technische Dienst Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 8/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Ontbijt en Lunch Medewerker | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 16/40 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Allround Medewerker Front Office en Bediening | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer
  • De Werelt Lunteren
  • 24/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau