Medewerker Front Office

  • De Werelt Lunteren
  • 24/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau

Ga jij aan de slag bij Hotel de Werelt?

Als Front Office Medewerker ben je het gezicht van het hotel: onze gasten zien jou als eerste. Benieuwd naar wat dit inhoudt? Lees dan verder!

Ga aan de slag als Medewerker Front Office (fulltime/weekend)!

Hotel De Werelt Lunteren is volledig gerenoveerd. Deze bijzondere plek, in de bossen gelegen, is een totaalbeleving voor onze gasten door de oneindige mogelijkheden die het hotel en haar omgeving biedt. Omgeven door natuur willen we nieuwe gasten ontvangen in totaal gerenoveerde kamers, een wellness, gym, met puur en eerlijk eten van lokale boeren en leveranciers en leuke mogelijkheden voor activiteiten in de omgeving. Help jij ons dit te realiseren?

Jij als Front Office Medewerker

Als Front Office Medewerker ben je het gezicht van het hotel: onze gasten zien jou als eerste. Jij staat ze persoonlijk en/of telefonisch vriendelijk te woord. Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitchecken en draagt zorg voor het toewijzen van kamers. Je zorgt voor uitstekende service en gastenbeleving. Daarnaast horen wekservice, laundry service, geven van toeristische informatie, verzorgen van restaurant reserveringen, lichte administratieve werkzaamheden tot de taken. Het betreft een dienstverband in wisselende diensten.

  • Je hebt een frisse uitstraling en je bent representatief
  • Je hebt een proactieve houding en bent stressbestendig
  • Je bent flexibel inzetbaar, alleen weekenden werken als bijbaan? Dat kan ook! 
  • Je bent gast- en servicegericht; het willen verlenen van optimale service zit in je 

Wij zoeken... jou!

Lijkt het jou leuk om fulltime of parttime op de Front Office van Hotel de Werelt Lunteren te werken? Of zoek jij voor zaterdag en/of zondag nog een leuke bijbaan in een mooi gelegen hotel, midden op de Veluwe? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur ben je bezig met een opleiding in de toerisme 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Woonachtig in de buurt van het hotel of in bezit van rijbewijs

Ben jij geïnteresseerd in de functie en wil jij komen werken bij Next Venue?

Stuur dan vrijblijvend een brief met CV. Isabel van HR neemt contact met je op.

Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
Medewerker Bediening | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer
  • Lunteren
  • 16/40 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Partycoördinator Lees meer en solliciteer
  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
(Assistent) Partycoördinator | Hotel de Werelt Lunteren Lees meer en solliciteer

Als (Assistent) Partycoördinator ben je eindverantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende evenementen op verschillende locaties.

  • Lunteren
  • 32-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Werken in de horeca Lees meer en solliciteer

Als member van Next Venue werk jij op verschillende evenementen- locaties. Ga aan de slag in de bediening, afwas of als ombouwer. #Flexibel #EasyMoney !

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 16 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Stage lopen bij Next Venue Lees meer en solliciteer

Op zoek naar een HBO of MBO stage in de evenementenindustrie? Wij zoeken stagiairs voor verschillende afdelingen die een onuitwisbare bijdrage willen leveren! 

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32/40 uur
  • MBO/HBO stage
Eventmedewerker Techniek Lees meer en solliciteer
  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • MBO denk- en werkniveau