Allround Medewerker Front Office en Bediening

  • De Werelt Lunteren
  • 24/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau

Werken bij Hotel de Werelt Lunteren

Hotel De Werelt is een bijzondere plek, in de bossen gelegen, is een totaalbeleving voor onze gasten door de oneindige mogelijkheden die het hotel en haar omgeving biedt. Omgeven door natuur ontvangen we particuliere en zakelijke gasten in sfeervolle kamers, een wellness, gym, met puur en eerlijk eten van lokale boeren en leveranciers en leuke mogelijkheden voor activiteiten in de omgeving.

Jij als Allround Medewerker Front Office en Bediening

Als Allround Medewerker Front office en bediening ben je het gezicht van het hotel: onze gasten zien jou als eerste. Jij staat ze persoonlijk en/of telefonisch vriendelijk te woord. Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitchecken en draagt zorg voor het toewijzen van kamers. Je zorgt voor uitstekende service en gastenbeleving. Ook horen wekservice, laundry service, geven van toeristische informatie, verzorgen van restaurant reserveringen, lichte administratieve werkzaamheden tot de taken. Daarnaast help je met het uitserveren van dranken of sta je achter de bar. Het betreft een allround dienstverband in wisselende diensten.

  • Jij hebt een frisse uitstraling en je bent representatief
  • Je hebt een proactieve houding en bent stressbestendig
  • Je bent gast- en servicegericht; het willen verlenen van optimale service zit in je

De perfecte match

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Woonachtig in de buurt van het hotel of in bezit van rijbewijs
  • Een flexibel werkrooster zowel doordeweeks als de weekenden is voor jou geen probleem

Wat bieden wij?

Je werkt met een team van collega's met passie voor hun vak en waar met plezier wordt gewerkt. We zijn een bedrijf waar hard wordt gewerkt, maar waar ook veel wordt gelachen! Onze organisatie is sterk groeiend, dus we bieden je een jonge en dynamische werkomgeving, marktconform salaris, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.

Ben jij geïnteresseerd in de functie en wil jij komen werken bij Next Venue?

Stuur dan vrijblijvend een brief met CV. Isabel van HR neemt contact met je op.

Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
(Assistent) Partycoördinator Lees meer en solliciteer
  • Verschillende evenementenlocaties
  • 24-38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Werken in de horeca Lees meer en solliciteer

Als member van Next Venue werk jij op verschillende evenementen- locaties. Ga aan de slag in de bediening, afwas of als ombouwer. #Flexibel #EasyMoney !

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 16 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Stage lopen bij Next Venue Lees meer en solliciteer

Op zoek naar een HBO of MBO stage in de evenementenindustrie? Wij zoeken stagiairs voor verschillende afdelingen die een onuitwisbare bijdrage willen leveren! 

  • Verschillende evenementenlocaties
  • 32/40 uur
  • MBO/HBO stage
Eventmedewerker Techniek Lees meer en solliciteer
  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • MBO denk- en werkniveau
Midden Nederland Hallen Crew Lees meer en solliciteer

Om de avond van onze gasten tot een groot succes te maken zijn wij op zoek naar allround medewerkers voor de keuken, bediening en schoonmaak.

  • Barneveld
  • 8-38 uur
  • MBO denk- en werkniveau
Medewerker Huishoudelijke Dienst Lees meer en solliciteer

In deze functie ben jij zelfstandig verantwoordelijk voor de schoonmaak van verschillende (evenementen)locaties in Midden Nederland. 

  • Amersfoort/Barneveld
  • 8-40 uur
  • MBO werk- en denkniveau