Coördinator/Voorbereider Nieuwe Projecten

  • Midden Nederland
  • 24/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau

Ga jij aan de slag bij Next Venue?

De Midden Nederland Hallen, de Oranjerie in Barneveld, het Notariële Archief in Rotterdam en Villa Randenbroek in Amersfoort zijn locaties die worden ontwikkeld tot prachtige evenementen locaties. Next Venue is op zoek naar een werkvoorbereider bij de nieuwe projecten! Ben jij degene die wij zoeken?

Jij als Coördinator/Voorbereider Nieuwe Projecten

Jij bent als geen ander in staat om ervoor te zorgen dat alle verbouw en styling planningen kloppen, dat de budgetten in de gaten worden gehouden en dat je zo nu en dan zelf de handen uit de mouwen steekt.

Dit ga je doen

Je bent onderdeel van het team ‘nieuwe projecten’ binnen Next Venue. Dit team (styling en bouw) wordt ingezet tijdens de (af)bouw en voltooiing van onze nieuwe locaties. Daarnaast denk en werk je ook mee aan de verbouwing van onze al bestaande locaties. We werken met onze eigen mensen en betrouwbare onderaannemers. Je valt direct onder de eigenaar en interieurstylist. Je bent betrokken bij het wekelijks bouwoverleg. Jouw bijdrage betaalt zich uit in perfecte voorbereiding, scherpe inkoop en juiste teamspirit. 

Wij als Next Venue

Bieden jou een unieke werkplek voor 24 - 40 uur per week in een boeiend en dynamisch bedrijf! Een inspirerend speelveld met ontelbare uitdagingen! Je bent onderdeel van een kwalitatief hoogwaardig team en je mag rekenen op collega’s met passie voor hun vak en uiteenlopende achtergronden van wie je elke dag leert! Jij krijgt veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en dus is er ruimte voor initiatief en competentieontwikkeling.

De perfecte match

Jij hebt ervaring met grote (ver)bouw projecten en kan zelfstandig aan het werk, je draagt verantwoordelijkheid voor jouw functie en je bent stressbestendig, accuraat en initiatiefrijk. 

  • Je bent een uitstekende planner, calculator en organisator met hands-on mentaliteit
  • Je bent communicatief sterk en kunt samenwerken
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar
  • Je bent in bezit van rijbewijs

Reageer direct!

Heb je interesse, dan kun je dat kenbaar maken door een brief met cv te mailen aan Isabel en Jeanine via hr@nextvenue.nl. Kijk voor meer informatie op www.nextvenue.nl

Interesse?

Ben jij geïnteresseerd in de functie en wil jij komen werken bij Next Venue? Maak dit kenbaar!

Kies bestand
Kies bestand
Zoek op :
Onze vacatures
Nacht receptionist Lees meer en solliciteer

Ter uitbreiding van ons nachtteam zijn wij op zoek naar een collega. Benieuwd naar wat dit inhoudt? Lees dan verder!

  • Hotel de Werelt Garderen
  • 8/24 uur
  • MBO werk- en denkniveau

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het leidinggeven aan en organiseren van alle F&B outlets binnen Hotel de Werelt.

  • Lunteren
  • 38/40 uur
  • MBO werk- en denkniveau

Voor onze spoelkeuken in Lunteren zoeken wij een enthousiaste afwashulp die achter de schermen alles tot in de puntjes wil verzorgen.

  • Lunteren
  • 16/38 uur
  • MBO denk- en werkniveau
Coördinator/Voorbereider Nieuwe Projecten Lees meer en solliciteer

Als Coördinator/Voorbereider Nieuwe Projecten zorg jij er voor dat in de verbouwingen en (re)styling van onze evenementenlocaties alle planningen kloppen, de budgetten in de gaten gehouden worden en steek je zo nodig zelf de handen uit de mouwen.

  • Midden Nederland
  • 24/40 uur
  • HBO denk- en werkniveau
Accountmanager Groot Zakelijk Lees meer en solliciteer

Als accountmanager ben je hét visitekaartje van Next Venue. Vanuit deze rol ben je verantwoordelijk voor de verkoop van inspirerende groot zakelijke evenementen.

  • Barneveld
  • 32/40 uur
  • HBO / VW Denkniveau
Medewerker Front Office Lees meer en solliciteer

Als Front Office Medewerker ben je het gezicht van het hotel: onze gasten zien jou als eerste. Benieuwd naar wat dit inhoudt? Lees dan verder!

  • De Werelt
  • 24/38 uur
  • MBO werk- en denkniveau
Vacature overzicht

Coördinator/Voorbereider Nieuwe Projecten

Als Coördinator/Voorbereider Nieuwe Projecten zorg jij er voor dat in de verbouwingen en (re)styling van onze evenementenlocaties alle planningen kloppen, de budgetten in de gaten gehouden worden en steek je zo nodig zelf de handen uit de mouwen.



Vacature overzicht